Загальна інформація |
Терміни проведення додаткової (другої) сесії: 03.08.2023–16.08.2023.27.07.2023 в «Кабінетах учасників вступних випробувань до магістратури» розміщено запрошення на додаткову сесію. У них зазначено дату, час і місце проведення єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) та/або єдиного вступного іспиту (ЄВІ). Доступ до кабінету учасника здійснюється за номером екзаменаційного листка та PIN-кодом, зазначеним у ньому. Вступники, які ще не отримали екзаменаційного листка, мають звернутися до приймальної комісії, до якої вони для реєстрації зверталися особисто або надсилали реєстраційні документи (у разі дистанційної реєстрації).11.08.2023 результати додаткової сесії ЄВІ розміщено в «Кабінетах учасників вступних випробувань до магістратури» і передано до ЄДЕБО.16.08.2023 результати додаткової сесії ЄФВВ з таких предметних тестів, як: управління й адміністрування, право та міжнародне право, політологія та міжнародні відносини, облік та фінанси, економіка та міжнародна економіка, а також психологія та соціологія, уже розміщено в «Кабінетах учасників вступних випробувань до магістратури» і передано до ЄДЕБО.Додаткова сесія вступних випробувань до магістратури була організована лише на території України. В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану перелік населених пунктів, у яких проводиться друга сесія вступних випробувань, визначає Міністерство освіти і науки України з урахуванням безпекової ситуації згідно з пропозиціями обласних органів управління освітою. |
Основні нормативні документи |
Порядок організації та проведення вступних випробувань, що проводяться з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти.Наказ Міністерства освіти і науки України від від 07.07.2023 № 831 «Про затвердження Переліку населених пунктів України, на тереторії яких буде створено пункти проведення зовнішнього незалежного оцінювання, у яких у 2023 році проводяться вступні вступні випробування під час додаткової сесії» |
Учасники та особливості допуску |
|
1. Особи, які не зареєструвалися під час основного періоду, та яких було зареєстровано під час додаткового періоду реєстрації (12.07.2023–14.07.2023). Реєстрацію здійснюють приймальні комісії закладів вищої освіти. Докладніше...2. Особи, яких було зареєстровано під час основного періоду реєстрації, та які:1) брали участь в основній сесії вступного випробування, але стосовно них зафіксовано порушення процедури проведення вступних випробувань, яке вплинуло на об'єктивність встановлення його результатів, що підтверджено відповідним рішенням регламентної комісії;2) брали участь в основній сесії вступного випробування, але не змогли розпочати або завершити виконання завдань вступних випробувань через одну з причин, підтверджених відповідними рішеннями регламентних комісій:
3) не змогли взяти участі в основній сесії вступного випробування через причини, які не залежали від їхніх дій та волі та на які вони не могли вплинути (хвороба в день проведення основної сесії вступного випробування; стихійне лихо, воєнні дії або суспільні збурення, техногенна катастрофа, інші форс-мажорні обставини в день або переддень проведення основної сесії вступного випробування; викрадення одного з документів, необхідних для допуску до пункту тестування, що трапилося до проведення вступного випробування, але не раніше ніж за п'ять календарних днів; смерть рідних по крові або по шлюбу, яка сталася до проведення вступного випробування, але не раніше ніж за сім календарних днів);4) вибрали проходити єдине фахове вступне випробування за спрямуваннями, предметні тестування з яких відбуваються одночасно під час основної сесії, та зазначали під час реєстрації, за яким спрямуванням бажають проходити єдине фахове вступне випробування під час другої сесії.Рішення про допуск вступника до участі в другій сесії у випадках, зазначених у підпунктах 1–3, ухвалює регламентна комісія при регіональному центрі оцінювання якості освіти (у випадках, зазначених у підпунктах 1, 2, рішення про допуск ухвалюється в разі задоволення апеляційною комісією при УЦОЯО клопотання щодо анулювання результату вступних випробувань). |
|
Строки та засоби подання документів |
|
1. У день проведення вступного випробування відбувається подання заяв вступниками, які брали участь в основній сесії, але щодо них допущено порушення процедури проведення вступних випробувань.2. У день проведення вступного випробування або протягом трьох календарних днів із дня проведення відповідного тестування відбувається подання заяв вступниками, які брали участь в основній сесії, але не змогли розпочати або завершити виконання завдань.3. Протягом трьох календарних днів із дня проведення відповідного тестування відбувається подання заяв вступниками, які не змогли взяти участі в основній сесії з причин, які не залежали від їхніх дій і волі та на які вони не змогли вплинути.Заява щодо надання можливості пройти вступні випробування під час другої сесії та підтвердні документи мають бути подані до регіонального центру, на території обслуговування якого особа мала проходити ЄВІ / ЄФВВ, в один із способів:
Адреса ДпРЦОЯО: вул. Новоселівська, 27, м. Дніпро, 49083.e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. |
|
Перелік документів, які потрібно подати до регіонального центру протягом трьох календарних днів із дня проведення відповідного тестування, у якому особа мала брати участь, для розгляду можливості участі в додатковій сесії |
Для підтвердження факту хвороби в день проведення основної сесії вступного випробування |
1. Заява щодо участі у додатковій сесії.2. Один із документів, зазначених в абзацах другому – п'ятому, восьмому, дев'ятому підпункту 1 пункту 2 наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900 "Деякі питання участі в зовнішньому незалежному оцінюванні та вступних іспитах осіб, які мають певні захворювання та/або патологічні стани, інвалідність", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за № 1707/29837.Зразок довідки 095/о, зразок довідки 027/о, зразок довідки 086/о |
Для підтвердження факту стихійного лиха, техногенної катастрофи |
1. Заява щодо участі у додатковій сесії.2. Копія акта чи довідки, виданої підрозділом Державної служби України з надзвичайних ситуацій, або житлово-експлуатаційною організацією, або підприємством, установою, організацією, що здійснює експлуатацію будинку, або об'єднанням співвласників багатоквартирного будинку, або Українським гідрометеорологічним центром. |
Для підтвердження факту викрадення одного з документів, необхідних для допуску до пункту тестування |
1. Заява щодо участі у додатковій сесії.2. Документ, виданий Національною поліцією України, який підтверджує звернення особи у зв'язку з викраденням документа, або копію відповідної постанови слідчого, або талон-повідомлення, форма якого встановлена Порядком ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 08 лютого 2019 року № 100, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 березня 2019 року за № 223/33194.Рішення про допуск до участі в другій сесії приймає регламентна комісія лише в тому разі, якщо підтвердний документ видано не пізніше дати відповідного вступного випробування. |
Для підтвердження факту смерті рідних по крові або по шлюбу |
1. Заява щодо участі у додатковій сесії.2. Копія документа, що засвідчує державну реєстрацію смерті (копію одного з документів, передбачених підпунктами "а", "б", "ґ", "е" пункту 1 глави 5 розділу III Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5)).3. Копія документа, що підтверджує родинність по крові або по шлюбу з померлим. |
Для підтвердження форс-мажорних обставини |
1. Заява щодо участі у додатковій сесії.2. Документ, що підтверджує форс-мажорні обставини. |
Розгляд заяв відбувається в терміни передбачені нормативними документами. Інформацію про рішення регламентної комісії щодо допуску / недопуску до участі в додатковій сесії заявник(ця) може дізнатися у своєму «Кабінеті учасника вступних випробувань до магістратури» а також тут. |
Оскарження рішення регламентної комісії |
Особа має право оскаржити рішення регламентної комісії щодо відмови в допуску до участі в другій сесії, прийняте щодо неї, шляхом подання заяви до апеляційної комісії при УЦОЯО не пізніше ніж через три робочих дні (з урахуванням часу, необхідного на її доставку) з дати розміщення на сайті відповідного регіонального центру рішення регламентної комісії, що оскаржується. |
e-mail: rc.dnepr@dp.testportal.gov.ua
На час дії воєнного стану проведення особистих прийомів громадян
відбувається з 10:00 до 16:00,
обідня перерва з 13:00-13:45