(вступ на навчання для здобуття ступеня доктора філософії, доктора мистецтва)

Загальна інформація
Для певних категорій вступників до аспірантури, які зареєструвалися для участі в основній сесії, а також для осіб, які зареєструвалися в додатковий період реєстрації, організовується додаткова сесія вступних випробувань.
Подання особами заяв та/або відповідних документів для участі в додатковій сесії може бути здійснено:
- в додатковий період реєстрації (16–17 червня);
- протягом трьох календарних днів із дня проведення основної сесії відповідного вступного випробування (з урахуванням дня проведення) (для осіб, які брали участь в основній сесії, але не змогли розпочати або завершити виконання завдань; не змогли взяти участі в основній сесії через причини, які не залежали від їхніх дій та волі та на які вони не могли вплинути).
Перелік населених пунктів де проводитиметься тестування під час додаткової сесії
Нормативні документи
Терміни проведення
18–28 серпня 2025 року
Запрошення
13 серпня для учасників додаткової сесії вступних випробувань з’явилася можливість завантажити зі своїх «Кабінетів учасників вступних випробувань до аспірантури» запрошення, де зазначено дату, час і місце проведення додаткової сесії ЄВІ / ЄВВ.
Рекомендуємо заздалегідь спланувати свій графік на визначені в запрошенні дні тестувань, а також прокласти маршрути доїзду, адже в разі запізнення учасника / учасницю не буде допущено до пункту тестування. Нагадуємо, що допуск до пункту тестування розпочнуть за 30 хв і припинять за 5 хв до початку випробування. З міркувань безпеки ми не публікуємо інформації про місця й дати проведення іспитів. Наполегливо рекомендуємо вступникам не розголошувати, де й коли проходитимуть тестування, адже від цього може залежати безпека всіх учасників вступних випробувань.
Процедура ЄВІ/ЄФВВ
Для допуску до пункту тестування вступник / вступниця має пред’явити оригінал екзаменаційного листа, документ, на підставі якого його / її зареєстровано для участі у вступних випробуваннях (серію (за наявності) та номер якого зазначено в екзаменаційному листку), і запрошення-перепустку. Докладніше…
Оголошення результатів
29 серпня учасники додаткової сесії вступних випробувань до аспірантури, які складали єдиний вступний іспит (ЄВІ) та проходили єдине вступне випробування з методології наукових досліджень (ЄВВ), отримали свої результати за шкалою 100–200 балів.
У кабінетах учасники вступних випробувань також отримали картки результатів. У них зазначено, під яким номером певний учасник виконував кожне завдання ЄВІ / ЄВВ, відповідний номер цього завдання в системі УЦОЯО, правильні відповіді та кількість набраних балів. Відповідно, учасник має змогу самостійно переконатися у правильності нарахованих балів. Також у кабінетах учасників вступних випробувань доступна опція формування екзаменаційної картки, яка потрібна потенційним аспірантам для вступу.
Учасники та особливості допуску
1. Особи, які не змогли зареєструватися для участі в ЄВІ / ЄВВ під час основного періоду реєстрації та яких було зареєстровано під час додаткового періоду реєстрації (16–17 червня). Реєстрацію здійснюють приймальні комісії закладів вищої освіти. Для дистанційної реєстрації потрібно сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів та надіслати його на електронну адресу приймальної комісії. У разі успішної реєстрації вступнику / вступниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті. Докладніше …
2. Особи, яких було зареєстровано під час основного періоду реєстрації, та які:
1) брали участь в основній сесії вступного випробування, але стосовно них зафіксовано порушення процедури проведення вступних випробувань, яке вплинуло на об’єктивність встановлення його результатів, що підтверджено відповідним рішенням регламентної комісії;
2) брали участь в основній сесії вступного випробування, але не змогли розпочати або завершити виконання завдань вступних випробувань через одну з причин, підтверджених відповідними рішеннями регламентних комісій:
- різке погіршення їхнього стану здоров’я;
- виникнення в пункті тестування обставин, що могли становити загрозу для життя та здоров’я вступників;
- дочасне припинення процедури вступного випробування в певній(их) аудиторії(ях) або в пункті тестування через неможливість створення належних умов для виконання екзаменаційної роботи;
3) не змогли взяти участі в основній сесії вступного випробування через причини, які не залежали від їхніх дій та волі та на які вони не могли вплинути, зокрема:
- хвороба в день проведення основної сесії вступного випробування;
- стихійне лихо, воєнні дії або суспільні збурення, техногенна катастрофа, інші форс-мажорні обставини в день або переддень проведення основної сесії вступного випробування;
- викрадення одного з документів, необхідних для допуску до пункту тестування, що трапилося до проведення вступного випробування, але не раніше ніж за п’ять календарних днів;
- смерть рідних по крові або по шлюбу, яка сталася до проведення вступного випробування, але не раніше ніж за сім календарних днів;
4) вибрали проходити єдине фахове вступне випробування за спрямуваннями, предметні тестування з яких відбуваються одночасно під час основної сесії.
Рішення про допуск вступника до участі в додатковій сесії у випадках, зазначених у підпунктах 1 – 3, ухвалює регламентна комісія при регіональному центрі оцінювання якості освіти (у випадках, зазначених у підпунктах 1, 2, рішення про допуск ухвалюється в разі задоволення апеляційною комісією при Українському центрі оцінювання якості освіти (УЦОЯО) клопотання щодо анулювання результату вступних випробувань).
Строки та засоби подання документів
1. У день проведення вступного випробування в пункті тестування відбувається подання заяв вступниками, які брали участь в основній сесії, але щодо них допущено порушення процедури проведення вступних випробувань. Така заява подається в пункті тестування одночасно з поданням апеляційної заяви щодо порушення процедури.
2. Протягом трьох календарних днів із дня проведення основної сесії відповідного вступного випробування (з урахуванням дня проведення) відбувається подання заяв вступниками які:
- брали участь в основній сесії, але не змогли розпочати або завершити виконання завдань;
- не змогли взяти участі в основній сесії з причин, які не залежали від їхніх дій і волі та на які вони не змогли вплинути.
Заява щодо надання можливості пройти вступні випробування під час додаткової сесії та підтвердні документи мають бути подані до регіонального центру, на території обслуговування якого особа мала брати участь в основній сесії вступного випробування, в один із способів:
- за допомогою поштового зв’язку (ураховуючи день проведення вступного випробування та час, необхідний на доставку документів до регіонального центру);
- електронною поштою: rc.dnepr@dp.testportal.gov.ua (адреса для учасників, які мали проходити ЄВІ / ЄВВ не території обслуговування Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти), датою відправлення вхідного листа вважається дата, зафіксована в електронній скриньці регіонального центру;
- особисто заявником, або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.
Перелік документів, які потрібно подати до регіонального центру протягом
трьох календарних днів із дня проведення відповідного тестування (з урахуванням дня проведення), у якому особа мала брати участь, для розгляду можливості участі в додатковій сесії
Для підтвердження факту хвороби в день проведення основної сесії вступного випробування
1. Заява щодо участі у додатковій сесії.
2. Один із документів, зазначених в абзацах другому – п’ятому, восьмому, дев’ятому підпункту 1 пункту 2 наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900 “Деякі питання участі в зовнішньому незалежному оцінюванні та вступних іспитах осіб, які мають певні захворювання та/або патологічні стани, інвалідність”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за № 1707/29837. Докладніше щодо медичних документів….
Для підтвердження факту стихійного лиха, техногенної катастрофи
1. Заява щодо участі у додатковій сесії.
2. Копія акту чи довідки, виданої підрозділом Державної служби України з надзвичайних ситуацій, або житлово-експлуатаційною організацією, або підприємством, установою, організацією, що здійснює експлуатацію будинку, або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку, або Українським гідрометеорологічним центром – для підтвердження факту стихійного лиха, техногенної катастрофи
Для підтвердження факту викрадення одного з документів, необхідних для допуску до пункту тестування
1. Заява щодо участі у додатковій сесії.
2. Документ, виданий Національною поліцією України, який підтверджує звернення особи у зв’язку з викраденням документа, або копію відповідної постанови слідчого, або талон-повідомлення, форма якого встановлена Порядком ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 08 лютого 2019 року № 100, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 березня 2019 року за N 223/33194
Рішення про допуск до участі в додатковій сесії приймає регламентна комісія лише в тому разі, якщо підтвердний документ видано не пізніше дати відповідного вступного випробування.
Для підтвердження факту смерті рідних по крові або по шлюбу
1. Заява щодо участі у додатковій сесії.
2. Копія документа, що засвідчує державну реєстрацію смерті (копію одного з документів, передбачених підпунктами “а”, “б”, “ґ”, “е” пункту 1 глави 5 розділу III Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5)).
3. Копія документа, що підтверджує родинність по крові або по шлюбу з померлим.
Для підтвердження форс-мажорних обставин
1. Заява щодо участі у додатковій сесії.
2. Документ, що підтверджує форс-мажорні обставини.
Особи, які брали участь в основній сесії ЄВІ / ЄВВ , але стосовно них зафіксовано порушення процедури проведення вступних випробувань, мають подати заяву для участі в додатковій сесії в день проходження вступного випробування в пункті тестування одночасно з поданням апеляційної заяви щодо порушення процедури проведення тестування.
Особи, які брали участь в основній сесії ЄВІ / ЄВВ, але не змогли розпочати або завершити виконання завдань вступних випробувань через поважні причини, мають подати до регіонального центру оцінювання якості освіти, на території обслуговування якого брали участь у ЄВІ / ЄВВ, заяву щодо надання можливості пройти тестування під час додаткових сесій. Її учасники можуть подати через відповідального за пункт тестування в день участі в ЄВІ / ЄФВВ в пункті тестування до моменту виходу з нього або протягом трьох календарних днів із дня проходження відповідного вступного випробування.
Зверніть увагу! Рішення про допуск до участі в додатковій сесії вступних випробувань осіб, які брали участь в основній сесії вступного випробування, приймає регламентна комісія при регіональному центрі оцінювання якості освіти на підставі записів, зроблених у документах пункту тестування. Особу допускають до участі в додатковій сесії вступних випробувань за умови задоволення апеляційною комісією при УЦОЯО клопотання про анулювання її результату ЄВІ / ЄВВ.
Термін розгляду заяв
Розгляд заяв щодо участі в додатковій сесії регламентна комісія здійснює протягом терміну, встановленого для їх прийняття, та трьох робочих днів після його завершення.
Інформація про рішення
Інформація про рішення регламентної комісії щодо задоволення/відмови в допуску вступника до участі в додатковій сесії розміщується на інформаційній сторінці “Кабінет учасника вступних випробувань до аспірантури”, із зазначенням дати ухвалення рішення та (у разі відмови в допуску) підстави відмови в допуску.
Оскарження рішення регламентної комісії
Особа має право оскаржити рішення регламентної комісії щодо відмови в допуску до участі в додатковій сесії, ухвалене щодо неї, шляхом подання заяви щодо оскарження рішення регламентної комісії про відмову в допуску до участі в додатковій сесії (заява про недопуск) до апеляційної комісії при УЦОЯО не пізніше ніж через три календарні дні з дати ухвалення рішення про відмову, зазначеної на інформаційній сторінці “Кабінет учасника вступних випробувань до аспірантури”, поштовим зв’язком (з урахуванням часу, необхідного на її доставку) чи в електронній формі на адресу електронної пошти апеляційної комісії: appealcom@testportal.gov.ua (датою подання заяви вважається дата надсилання вхідного листа, зафіксована в електронній скриньці Українського центру).