РЕЄСТРАЦІЯ НА ЄВІ / ЄВВ 2025 РОКУ (вступ на навчання для здобуття ступеня доктора філософії, доктора мистецтва)

Терміни реєстрації
Календарним планом організації та проведення у 2025 році вступних випробувань до аспірантури передбачено два періоди реєстрації:
- основний ー 02–23 травня (для участі в основній сесії);
- додатковий ー 16–17 червня (для участі в додатковій сесії ー у цей період матимуть змогу зареєструватися ті, хто не зміг цього зробити під час основного періоду реєстрації).
Нормативні документи
Особливості реєстрації
Реєстрацію осіб, які бажатимуть узяти участь у вступних випробуваннях, здійснюватимуть приймальні комісії закладів вищої освіти. Зареєстровані учасники отримають екзаменаційні листки, у яких буде зазначено дані для здійснення входу на інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до аспірантури».
Приймальна комісія здійснює реєстрацію за умови особистої присутності вступника (особиста реєстрація) та/або дистанційно (дистанційна реєстрація).
Реєстрацію здійснює за допомогою взаємодії двох сервісів, роботу яких забезпечують ДП “Інфоресурс” та Український центр оцінювання якості освіти (УЦОЯО), приймальна комісія одного з вибраних вступником закладів вищої освіти з метою його участі в конкурсному відборі для здобуття ступеня доктора філософії / доктора мистецтва.
Алгоритм дистанційної реєстрації
1. Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:
1) заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом (заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні аспіранти мають указати населений пункт в Україні, у якому бажають взяти участь у ЄВВ та/або ЄВІ, назву іноземної мови, із якої хочуть скласти іспит в межах ЄВІ);
2) документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті:
- для громадян України – одного з документів, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, зазначених у пункті 1 частини першої статті 13 Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”, або посвідчення водія;
- для іноземців, осіб без громадянства – паспортного чи іншого документа, що посвідчує особу, виданого державою, до громадянства якої вступник належить, або довідки про звернення за захистом в Україні, або одного з документів, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, зазначених у пункті 2 частини першої статті 13 Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”, інформацію про який внесено до анкети;
3) документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі – РНОКПП), зазначений в анкеті (картки платника податків, або паспорта громадянина України, до якого внесено дані про РНОКПП, або свідоцтва про народження, до якого внесено дані про РНОКПП, або довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи – платника податків), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети інформації про РНОКПП (для громадян України, які в установленому законодавством порядку відмовилися від прийняття РНОКПП, – паспорта громадянина України, у якому проставлено відмітку про відмову від прийняття РНОКПП; для осіб, які не є громадянами України, – паспортного чи іншого документа, що посвідчує особу, виданого державою, до громадянства якої вступник належить, або довідки про звернення за захистом в Україні, або одного з документів, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, зазначених у пункті 2 частини першої статті 13 Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”, інформацію про який внесено до анкети);
4) документа про здобутий ступінь вищої освіти магістра (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста) (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
5) довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома магістра у відповідному році, виданої за місцем навчання (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
6) фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника (з урахуванням норм, наведених у пунктах 3 – 7 розділу III Вимог до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18 жовтня 2019 року № 875, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07 листопада 2019 року за N 1146/34117).
2. Надіслати на електронну адресу приймальної комісії скановані копії або фотокопії реєстраційних документів. Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних, зазначених у заяві-анкеті.
3. Отримати скановану копію екзаменаційного листка.
Зверніть увагу! Вступникам, які в 2025 році під час реєстрації для участі у вступних випробуваннях для вступу на навчання для здобуття ступеня доктора філософії / доктора мистецтва та під час реєстрації для участі у вступних випробуваннях для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти двічі зареєструвалися для участі в ЄВІ (в основній та/або додатковій сесіях), УЦОЯО скасовує одну з реєстрацій для участі в ЄВІ.
Про отримання екзаменаційного листка
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею в заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань ー учасник / учасниця має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав / надсилала реєстраційні документи, для отримання відповідних роз’яснень.
Внесення змін до реєстраційних даних
Вступник / вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.
Для перереєстрації вступнику / вступниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його / її зареєструвала для участі у вступних випробуваннях, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.
Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані – він / вона має надати документ(и), що підтверджують зміну персональних даних.
Інформаційна сторінка
Для кожного вступника / вступниці, якому / якій оформлено екзаменаційний листок, на вебсайті УЦОЯО створюють інформаційну сторінку “Кабінет учасника вступних випробувань до аспірантури“, доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та PIN-кодом, зазначеним у ньому.