Процедура реєстрації

РЕЄСТРАЦІЯ ДЛЯ УЧАСТІ В СЕРТИФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ 2025 РОКУ

Інформаційні матеріали

Загальна інформація

Із 2025 року Міністерство освіти і науки України поширює зовнішнє оцінювання професійних компетентностей на вчителів іноземної мови (англійська мова).

У першому тестуванні фахових знань та вмінь учителів англійської мови братимуть участь 500 осіб. Окрім них, уже традиційно сертифікацію буде організовано для вчителів початкових класів (не більш ніж 1500 осіб), учителів математики та української мови і літератури, педагогів, які викладають навчальні предмети (інтегровані курси) громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство» (всесвітньої історії, вступу до історії України та громадянської освіти, громадянської освіти, історії України, основ правознавства, курсів «Досліджуємо історію і суспільство», «Історія: Україна і світ», «Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти») (не більш ніж 1000 осіб кожної категорії).

Розрахунок граничної кількості вчителів, які можуть бути зареєстровані у 2025 році для проходження сертифікації за категоріями. Докладніше…

РЕЄСТРАЦІЮ ДЛЯ УЧАСТІ В СЕРТИФІКАЦІЇ БУДЕ ПРОВЕДЕНО З 23 ГРУДНЯ ДО 9 СІЧНЯ 2025 РОКУ У ДВА ЕТАПИ:

з 23 грудня до 6 січня — у межах граничної кількості, визначеної для кожного регіону.

з 7 до 9 січня — у межах загальної граничної кількості, визначеної наказом для кожної категорії.

Зверніть увагу! Педагогічні працівники, які мають документ про успішне проходження сертифікації у 2023–2024 роках або не змогли 2024 року успішно пройти хоча б один з етапів сертифікації (набрали менше ніж 60 % максимальної кількості тестових балів за підсумками незалежного тестування, не подали результатів самооцінювання власної педагогічної майстерності чи подали їх із порушенням строку чи форми, набрали меншу кількість балів за мінімально достатню для отримання сертифіката за результатами експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації), не мають права брати участь у сертифікації 2025 року. Цю норму визначено пунктом 5 статті 49 Закону України про «Повну загальну середню освіту», який набув чинності 18 березня 2020 року.

Щоб успішно зареєструватися для участі в сертифікації педагогічних працівників, потрібно виконати низку послідовних дій:

Ознайомлення
з нормативними
документами

Ознайомтеся з Положенням про сертифікацію педагогічних працівників (Положення).

Педагогічні працівники беруть участь у сертифікації виключно на добровільних засадах і можуть відмовитися від участі на будь-якому її етапі. Узяти участь у сертифікації можуть педагогічні працівники, які на момент реєстрації для участі в сертифікації працюють на відповідній посаді за основним місцем роботи та мають стаж педагогічної роботи не менше двох років. Правом на проходження сертифікації за рахунок коштів державного бюджету педагогічний працівник може скористатися один раз на три роки.

Зверніть увагу! Педагогічні працівники, які працюють у закладах освіти за відповідним профілем за сумісництвом чи суміщенням, а також керівники та їхні заступники, які мають педагогічне навантаження з відповідних предметів, не зможуть узяти участі в сертифікації. 

Підготовка документів

Підготуйте необхідні документи:

  • копію паспорта громадянина України, а в разі його відсутності — іншого документа, що посвідчує особу;
  • копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи — платника податків або картки платника податків  або боку паспорта у формі картки, що містить інформацію про номер облікової картки платника податків (для особи, яка через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП), — копію сторінки / боку паспорта громадянина України, на якій зроблено відмітку про відмову від прийняття реєстраційного номеру облікової картки платника податків, або копію документа, де зазначено про відмову від РНОКПП).
  • довідку із закладу освіти, у якому працюєте. Докладніше про оформлення…

     

Створення і оформлення реєстраційної картки

Створіть й оформіть реєстраційну картку-заяву, скориставшись спеціальним сервісом (стане доступним 23 грудня).

Увага! Просимо не створювати реєстраційної картки, якщо: 1) не плануєте брати участь у сертифікації; 2) не плануєте завершити процедуру реєстрації надсиланням документів до регіонального центру оцінювання якості освіти.

Перейшовши на сторінку реєстрації, потрібно:

1. Уважно зазначити дані в реєстраційній формі.

2. Згенерувати бланк реєстраційної картки-заяви та роздрукувати його.

3. Власноруч заповнити сформований бланк реєстраційної картки-заяви, а саме:

  • написати заяву, у якій необхідно засвідчити бажання взяти участь у сертифікації та підтвердити факт ознайомлення з Положенням;
  • зазначити прізвище та ініціали;
  • у спеціально відведених місцях зазначити дату заповнення заяви та поставити особистий підпис.

Зверніть увагу! Якщо буде сформовано граничну кількість бланків реєстраційних карток-заяв згідно із квотою учасників сертифікації, установленою МОН, то програма не дасть можливості створити реєстраційну картку-заяву.

Формування комплекту реєстраційних документів

СФОРМУЙТЕ КОМПЛЕКТ ІЗ ТАКИХ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ДОКУМЕНТІВ:

1. Oформлена реєстраційна картка-заява. Докладніше…


2. Копія паспорта громадянина України (сторінки з фотокарткою, прізвищем, ім’ям та по батькові), а в разі його відсутності — іншого документа, що посвідчує особу педагогічного працівника.


3. Копія одного з таких документів:

– довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи — платника податків, або картки фізичної особи — платника податків, або боку паспортау формі картки, що містить інформацію про номер облікової картки платника податків;


– сторінки / боку паспорта громадянина України, на якій зроблено відмітку про відмову від прийняття РНОКПП, або документа, де зазначено про відмову від РНОКПП).

4. Довідка із закладу освіти. Докладніше про оформлення…

Педагогічний працівник, документи якого містять розбіжності в персональних даних, також повинен подати копію відповідного документа (свідоцтва про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) та/або свідоцтва про шлюб, та/або свідоцтва про розірвання шлюбу).


Важливо! На копіях документів, які подаються для реєстрації, повинен бути напис про засвідчення документа, що складається зі слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), а також ваш особистий підпис, ініціали та прізвище, дата засвідчення кожної копії.


Добирайте такий конверт, щоб не згинати документи, які ви надсилаєте.


Подання педагогічним працівником документів із метою реєстрації для проходження сертифікації є підтвердженням надання ним згоди на обробку персональних даних (обробка персональних даних педагогічних працівників здійснюється відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”).

Надсилання документів
до регіонального центру

Комплект реєстраційних документів можна відправити рекомендованим поштовим відправленням, електронною поштою або подати нарочно. Поштові та електронні адреси регіональних центрів зазначаються в контрольно-інформаційному листі, який роздруковується разом із бланком картки-заяви.

Зверніть увагу! Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти (ДпРЦОЯО) обробляє реєстраційні документи вчителів Дніпропетровської та Запорізької областей.

Поштова адреса ДпРЦОЯО: вул. Новоселівська, 27, м. Дніпро, 49083. Електронна пошта ДпРЦОЯО: registration@dp.testportal.gov.ua (у темі листа слід зазначити своє прізвище, а також те, що це реєстраційні документи (наприклад: Шевченко_реєстраційні документи)).


Дату подання реєстраційних документів визначають за відбитком штемпеля відправлення на поштовому конверті (у випадку передавання нарочно або електронною поштою — за днем отримання, зафіксованим у регіональному центрі). Усі документи для вчителів усіх категорій мають бути надіслані не пізніше 09 січня.

Обробка реєстраційних документів

Опрацювання реєстраційних документів здійснюється регіональним центром протягом десяти календарних днів із моменту їх отримання.Для кожного учасника сертифікації Український центр оцінювання якості освіти створює на своєму сайті кабінет учасника сертифікації.

Перевірка стану реєстрації

Отримання повідомлення учасника сертифікації

У разі успішної реєстрації, регіональний центр надсилає кожному учасникові сертифікації рекомендованим поштовим відправленням на зазначену ним у реєстраційній картці-заяві адресу повідомлення учасника сертифікації, яке містить логін та пін-код доступу до кабінету учасника сертифікації на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Відмова в реєстрації

Регіональний центр може відмовити заявникові в реєстрації для участі в сертифікації через:

  • ненадання документа (-ів), що підтверджує (-ють) достовірність інформації, зазначеної в реєстраційній картці-заяві;
  • надання недостовірної інформації;
  • неналежного оформлення документів, необхідних для реєстрації;
  • подання реєстраційних документів особою, яка відповідно до вимог законодавства не має права на проходження сертифікації;
  • надання / надсилання реєстраційних документів після завершення встановленого строку реєстрації;
  • наявність у педагогічного працівника чинного сертифіката про успішне проходження сертифікації, виданого протягом останніх двох років.

Рішення про відмову в реєстрації приймає регламентна комісії при ДпРЦОЯО, яка діє відповідно до Положення, затвердженого МОН. У разі прийняття такого рішення педагогічному працівнику рекомендованим листом надсилається витяг із протоколу засідання регламентної комісії, у якому зазначено причину відмови, та документи, надіслані педагогічним працівником для реєстрації.

Відмова від участі
в сертифікації

Педагогічний працівник може за власним бажанням відмовитися від участі в сертифікації та надіслати рекомендованим поштовим відправленням, електронною поштою rc.dnepr@dp.testportal.gov.ua або доставити нарочно до ДпРЦОЯО письмову заяву (у довільній формі) чи її скановану копію, до якої має бути додано копію (скановану копію) документа, що посвідчує особу. Відповідна заява має надійти до регіонального центру не пізніше ніж за два тижні до початку незалежного тестування.