Додаткова сесія

ДОДАТКОВА СЕСІЯ ЄВІ / ЄФВВ 2025 РОКУ (вступ на другий (магістерський) рівень вищої освіти)

Загальна інформація

Для певних категорій вступників до магістратури, які зареєструвалися для участі в основній сесії, а також для осіб, які зареєструвалися в додатковий період реєстрації, організовується додаткова сесія вступних випробувань.

Подання особами заяв та/або відповідних документів для участі в додатковій сесії може бути здійснено:

  • в додатковий період реєстрації (16–17 червня);
  • протягом трьох календарних днів із дня проведення основної сесії відповідного вступного випробування (з урахуванням дня проведення) (для осіб, які брали участь в основній сесії, але не змогли розпочати або завершити виконання завдань; не змогли взяти участі в основній сесії через причини, які не залежали від їхніх дій та волі та на які вони не могли вплинути).

Додаткову сесію вступних випробувань до магістратури буде організовано лише на території України.

Нормативні документи

Терміни проведення

29 липня — 18 серпня 2025 року

Запрошення

Не пізніше 26 липня для учасників додаткової сесії вступних випробувань з’явиться можливість завантажити зі своїх «Кабінетів учасників вступних випробувань до магістратури» запрошення, де буде зазначено дату, час і місце проведення ЄВІ / ЄФВВ.

Оголошення резільтатів

Інформацію про результати додаткової сесії за шкалою 100–200 балів буде розміщено у «Кабінетах учасників вступних випробувань до магістратури» не пізніше 22 серпня.

Учасники та особливості допуску

1. Особи, які не змогли зареєструватися для участі в ЄВІ / ЄФВВ під час основного періоду реєстрації та яких було зареєстровано під час додаткового періоду реєстрації (з 09 до 14 травня). Реєстрацію здійснюють приймальні комісії закладів вищої освіти. Для дистанційної реєстрації потрібно сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів та надіслати його на електронну адресу приймальної комісії. У разі успішної реєстрації вступнику / вступниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті. Докладніше …

2. Особи, яких було зареєстровано під час основного періоду реєстрації, та які:

1) брали участь в основній сесії вступного випробування, але стосовно них зафіксовано порушення процедури проведення вступних випробувань, яке вплинуло на об’єктивність встановлення його результатів, що підтверджено відповідним рішенням регламентної комісії;

2) брали участь в основній сесії вступного випробування, але не змогли розпочати або завершити виконання завдань вступних випробувань через одну з причин, підтверджених відповідними рішеннями регламентних комісій:

  • різке погіршення їхнього стану здоров’я;
  • виникнення в пункті тестування обставин, що могли становити загрозу для життя та здоров’я вступників;
  • дочасне припинення процедури вступного випробування в певній(их) аудиторії(ях) або в пункті тестування через неможливість створення належних умов для виконання екзаменаційної роботи;

3) не змогли взяти участі в основній сесії вступного випробування через причини, які не залежали від їхніх дій та волі та на які вони не могли вплинути, зокрема:

  • хвороба в день проведення основної сесії вступного випробування;
  • стихійне лихо, воєнні дії або суспільні збурення, техногенна катастрофа, інші форс-мажорні обставини в день або переддень проведення основної сесії вступного випробування;
  • викрадення одного з документів, необхідних для допуску до пункту тестування, що трапилося до проведення вступного випробування, але не раніше ніж за п’ять календарних днів;
  • смерть рідних по крові або по шлюбу, яка сталася до проведення вступного випробування, але не раніше ніж за сім календарних днів;

4) вибрали проходити єдине фахове вступне випробування за спрямуваннями, предметні тестування з яких відбуваються одночасно під час основної сесії.

Рішення про допуск вступника до участі в додатковій сесії у випадках, зазначених у підпунктах 1 – 3, ухвалює регламентна комісія прирегіональному центрі оцінювання якості освіти (у випадках, зазначених у підпунктах 1, 2, рішення про допуск ухвалюється в разі задоволення апеляційною комісією при Українському центрі оцінювання якості освіти (УЦОЯО) клопотання щодо анулювання результату вступних випробувань).

Строки та засоби подання документів

1. У день проведення вступного випробування відбувається подання заяв вступниками, які брали участь в основній сесії, але щодо них допущено порушення процедури проведення вступних випробувань. Така заява подається одночасно з поданням апеляційної заяви щодо порушення процедури.

2. Протягом трьох календарних днів із дня проведення основної сесії відповідного вступного випробування (з урахуванням дня проведення) відбувається подання заяв вступниками які:

  • брали участь в основній сесії, але не змогли розпочати або завершити виконання завдань;
  • не змогли взяти участі в основній сесії з причин, які не залежали від їхніх дій і волі та на які вони не змогли вплинути.

Заява щодо надання можливості пройти вступні випробування під час додаткової сесії та підтвердні документи мають бути подані до регіонального центру, на території обслуговування якого особа мала брати участь в основній сесії вступного випробування, в один із способів:

  • за допомогою поштового зв’язку (ураховуючи день проведення вступного випробування та час, необхідний на доставку документів до регіонального центру);
  • електронною поштою: registration@dp.testportal.gov.ua (адреса для учасників, які мали проходити ЄВІ / ЄФВВ не території обслуговування Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти), датою відправлення вхідного листа вважається дата, зафіксована в електронній скриньці регіонального центру;
  • особисто заявником, або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Перелік документів, які потрібно подати до регіонального центру протягом
трьох календарних днів із дня проведення відповідного тестування (з урахуванням дня проведення), у якому особа мала брати участь, для розгляду можливості участі в додатковій сесії

Для підтвердження факту хвороби в день проведення основної сесії вступного випробування

Для підтвердження факту стихійного лиха, техногенної катастрофи

1. Заява щодо участі у додатковій сесії.

2. Копія акта чи довідки, виданої підрозділом Державної служби України з надзвичайних ситуацій, або житлово-експлуатаційною організацією, або підприємством, установою, організацією, що здійснює експлуатацію будинку, або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку, або Українським гідрометеорологічним центром – для підтвердження факту стихійного лиха, техногенної катастрофи

Для підтвердження факту викрадення одного з документів, необхідних для допуску до пункту тестування

1. Заява щодо участі у додатковій сесії.

2. Документ, виданий Національною поліцією України, який підтверджує звернення особи у зв’язку з викраденням документа, або копію відповідної постанови слідчого, або талон-повідомлення, форма якого встановлена Порядком ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 08 лютого 2019 року № 100, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 березня 2019 року за N 223/33194

Рішення про допуск до участі в додатковій сесії приймає регламентна комісія лише в тому разі, якщо підтвердний документ видано не пізніше дати відповідного вступного випробування.

Для підтвердження факту смерті рідних по крові або по шлюбу

1. Заява щодо участі у додатковій сесії.

2. Копія документа, що засвідчує державну реєстрацію смерті (копію одного з документів, передбачених підпунктами “а”, “б”, “ґ”, “е” пункту 1 глави 5 розділу III Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5)).

3. Копія документа, що підтверджує родинність по крові або по шлюбу з померлим.

Для підтвердження форс-мажорних обставин

1. Заява щодо участі у додатковій сесії.

2. Документ, що підтверджує форс-мажорні обставини.

Зверніть увагу! Якщо дати проведення ЄВІ / ЄФВВ збігаються з датами складання випускних іспитів у закладі вищої освіти, ви маєте звернутися до закладу освіти з проханням перенести випускні іспити. Якщо ж вам буде відмовлено ― разом із заявою про участь у додатковій сесії ЄВІ / ЄФВВ ви повинні будете надати підтвердний документ, у якому зазначено, що вам було відмовлено в перенесенні іспитів.

Зауважте: у разі ненадання підтвердного документа про відмову в перенесенні випускних іспитів регламентна комісія при регіональному центрі оцінювання якості освіти відмовить вам у реєстрації для участі в додатковій сесії ЄВІ / ЄФВВ.

Зверніть увагу! Рішення про допуск до участі в додатковій сесії вступних випробувань осіб, які брали участь в основній сесії вступного випробування, приймає регламентна комісія при регіональному центрі оцінювання якості освіти на підставі записів, зроблених у документах пункту тестування. Особу допускають до участі в додатковій сесії вступних випробувань за умови задоволення апеляційною комісією при УЦОЯО клопотання про анулювання її результату ЄВІ / ЄФВВ.

Термін розгляду заяв

Розгляд заяв щодо участі в другій сесії регламентна комісія здійснює протягом терміну, встановленого для їх приймання, та трьох робочих днів після його завершення.

Інформація про рішення

Інформація про рішення регламентної комісії щодо задоволення / відмови в допуску вступника до участі в другій сесії розміщується на інформаційній сторінці “Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури”, із зазначенням дати ухвалення рішення та (у разі відмови в допуску) підстави відмови в допуску.

Оскарження рішення регламентної комісії

Особа має право оскаржити рішення регламентної комісії щодо відмови в допуску до участі в додатковій сесії, ухвалене щодо неї, шляхом подання заяви щодо оскарження рішення регламентної комісії про відмову в допуску до участі в додатковій сесії (заява про недопуск) до апеляційної комісії при УЦОЯО не пізніше ніж через три календарні дні з дати ухвалення рішення про відмову, зазначеної на інформаційній сторінці “Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури”, поштовим зв’язком (з урахуванням часу, необхідного на її доставлення) чи в електронній формі на адресу електронної пошти апеляційної комісії (датою подання заяви вважається дата надсилання вхідного листа, зафіксована в електронній скриньці Українського центру).