РЕЄСТРАЦІЯ НА ЄВІ / ЄФВВ 2025 РОКУ (для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти)
Терміни реєстрації
Календарним планом організації та проведення у 2025 році вступних випробувань до магістратури передбачено два періоди реєстрації:
- основний ー 02–23 травня (для участі в основній сесії);
- додатковий ー 16–17 червня (для участі в додатковій сесії ー у цей період матимуть змогу зареєструватися ті, хто не зміг цього зробити під час основного періоду реєстрації).
Нормативні документи
Особливості реєстрації
Реєстрацію осіб, які бажають взяти участь у єдиному фаховому вступному випробуванні (ЄФВВ) та/або єдиному вступному іспиті (ЄВІ), здійснюють приймальні комісії закладів вищої освіти за умови особистої присутності вступника / вступниці та/або дистанційно.
Консультацію можна отримати електронною поштою або телефоном. Їх заклади вищої освіти розмістять на сторінках приймальних комісій на своїх офіційних вебсайтах.
Реєстрація відбуватиметься за допомогою взаємодії двох сервісів, роботу яких забезпечують Державне підприємство «Інфоресурс» та Український центр оцінювання якості освіти.
Зареєстровані учасники отримають екзаменаційні листки, у яких буде зазначено дані для здійснення входу на інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури».
Алгоритм дистанційної реєстрації
Для успішної дистанційної реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом:
1. Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:
- заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом;
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві (для громадян України – одного з документів, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, зазначених у пункті 1 частини першої статті 13 Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”, або посвідчення водія; для іноземців, осіб без громадянства – паспортного чи іншого документа, що посвідчує особу, виданого державою, до громадянства якої вступник належить, або довідки про звернення за захистом в Україні, або одного з документів, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, зазначених у пункті 2 частини першої статті 13 Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”, інформацію про який внесено до анкети);
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), зазначений в анкеті (картки платника податків, або паспорта громадянина України, до якого внесено дані про РНОКПП, або свідоцтва про народження, до якого внесено дані про РНОКПП, або довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи – платника податків), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети інформації про РНОКПП (для громадян України, які в установленому законодавством порядку відмовилися від прийняття РНОКПП – паспорта громадянина України, у якому проставлено відмітку про відмову від прийняття РНОКПП; для осіб, які не є громадянами України – паспортного чи іншого документа, що посвідчує особу, виданого державою, до громадянства якої вступник належить, або довідки про звернення за захистом в Україні, або одного з документів, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, зазначених у пункті 2 частини першої статті 13 Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”, інформацію про який внесено до анкети);
- документа про здобутий ступінь вищої освіти бакалавра або магістра (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста) (для осіб, які завершили навчання);
- довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома бакалавра у відповідному році, виданої за місцем навчання (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці (з урахуванням норм, наведених у пунктах 3 – 7 розділу III Вимог до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18 жовтня 2019 року N 875, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07 листопада 2019 року за № 1146/34117);
- медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні магістри мають указати населений пункт, у якому бажають пройти ЄФВВ та/або ЄВІ, назву іноземної мови, із якої бажають скласти ЄВІ та назву(-и) ЄФВВ (облік та фінанси, управління та адміністрування, право та міжнародне право, інформаційні технології, економіка та міжнародна економіка, політологія та міжнародні відносини, психологія та соціологія, педагогіка та психологія, мовознавство, історія мистецтва). Для проходження ЄФВВ можна вибрати тестування не більше ніж із двох предметних спрямувань.
Звертаємо увагу! Додаткову сесію вступних випробувань до магістратури буде організовано лише на території України. Докладніше про ЄВІ / ЄФВВ за кордономー за посиланням.
2. Надіслати на електронну адресу приймальної комісії скановані копії або фотокопії реєстраційних документів. Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних, зазначених у заяві-анкеті.
3. Отримати скановану копію екзаменаційного листка.
Про отримання екзаменаційного листка
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею в заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань ー учасник / учасниця має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав / надсилала реєстраційні документи, для отримання відповідних роз’яснень.
Внесення змін до реєстраційних даних
Вступник / вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.
Для перереєстрації учаснику / учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його / її зареєструвала для участі у вступному випробуванні, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.
Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані ー він / вона має надати документ(-и), що підтверджує(-ють) зміну персональних даних.
Інформаційна сторінка
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Втрата екзаменаційного листка
У разі втрати екзаменаційного листка вступник має право отримати його дублікат не пізніше 31 грудня року, у якому екзаменаційний листок було видано. Для цього йому потрібно звернутися до приймальної комісії, яка видала екзаменаційний листок.
Скасування реєстрації
Якщо вступник / вступниця через певні причини не зможе взяти участі у вступному(их) випробуванні(ях) – він / вона має не пізніше ніж за три тижні до проведення основної сесії відповідного вступного випробування надіслати поштовим зв’язком (або нарочним) до відповідного регіонального центру раніше отриманий екзаменаційний листок і заяву про скасування реєстрації, засвідчену особистим підписом.